11 Ağustos 2017 Cuma

Inglot AMC Lip Pencil #16, #19, #23

Makyaja merakım yeni başladığı sıralar Inglot'un da Türkiye'ye yeni girdiği zamanlardı. O zamanlar şimdiki kadar çok marka alternatifi olmadığından ve Inglot da uygun fiyata geniş ürün yelpazesi sunduğundan benim sık alışveriş yaptığım yerlerden biri haline geldi. O sebeple benim için yeri hala ayrıdır.


Geçtiğimiz aylarda Inglot mağazasına denk geldiğimde girip biraz dolandım. Yıllar önce aldığım bu kalem rujları görünce de ne kadar sevdiğimi hatırladım. O zamanlar kalemtıraşla açılır şekildeydi, şimdi asansörlü biçime getirmişler. Arkalarında kendi kalemtıraşları da bulunuyor, eğer ucunu sivriltmek isterseniz kullanılabilir. Yapı olarak tamamen matlar ancak dudağı kurutmuyorlar ve sürümleri rahat.


Soldan sağa: 16-19-23

Bir süredir aklımda bir pembe/nude ruj almak vardı. Sanırım bu yüzden elim ilk olarak 16 numaraya gitti. 16 numara soluk, pembeliği ağır basan bir nude diyebilirim. Ten renginiz çok açık değilse muhtemelen nude kısmı daha baskın gözükecektir. Tam olarak benim aradığım renk olmasa da dudağımda duruşunu çok sevdim. Belki çok iddialı olacak ama bütün rujlarım arasındaki favorim bu olabilir hatta.

19 numara kızıl kahvemsi bir renk ancak çok kiremit rengi gibi değil biraz daha hafifletilmiş soluk bir tonu var. Son günlerde en çok elimin gittiği renk bu. Özellikle yalnızca rimel kullandığım hafif göz makyajlarıyla beraber kullanmayı çok seviyorum.

23 numarayı alma sebebim bir Snapchat filtresi. Geçtiğimiz aylarda klasik çiçekli bir filtrede buna benzer renkte bir ruj vardı. Çiçeklerden mi bilmiyorum bana tam baharlık, fresh bir görüntü gibi geldi ve çok sevdim. O yüzden 23 numaralı bu pembeyi seçtim. Çok özel bir renk değil belki ama birçok makyaja uygun orta tonlu, çok canlı olmayan bir sıcak pembe.


Aldığım günden beri ne zaman başka markadan bir ruj baksam önce Inglot'a bakayım diye aklımdan geçirecek kadar çok sevdim bu rujları. Hatta son zamanlarda düğün makyajı için de harika olacakları düşüncesindeyim. Günlük olarak da yanıma alıyorum, ince olduklarından sürmek çok rahat geliyor.

Bulunduğunuz şehirde Inglot mağazası yoksa internet sitesinden de alışveriş yapabilirsiniz. Mat rujları seviyorsanız ve kullanımı pratik bir ürün arıyorsanız da bu rujları kesinlikle öneririm.


1 yorum: