24 Nisan 2017 Pazartesi

The Body Shop Shade Adjusting Drops-Lightening

En sevdiğim ten ürünlerini sanırım hep yaz sonu almışım ki renkleri yılın geri kalan zamanlarında cildime biraz koyu kalıyor. Şimdiye kadar bunları elimdeki diğer açık renk ten ürünleriyle karıştırıp kullanıyordum. The Body Shop'un bu ürününü duyduğumda daha az ürünle daha pratik bir şekilde ürünlerin rengini açabileceğimi düşündüm.


The Body Shop Shade Adjusting Drops-Lightening fondötenin yapısını değiştirmeden rengini açmayı vaat eden bir ürün. Ürün renk açma vaadini yerine getiriyor ancak fondötenin yapısını da kesinlikle değiştiriyor. Açıkçası alırken bunu tahmin ederek aldım. Yine de bir umut belki yapısını da severim diye düşünüyordum, sevmedim. Ben bu ürünü favorim olan, cildimde en doğal, yokmuş gibi duran iki ürünle (Bourjois Helathy Mix ve Flormar BB Cream) denedim. İkisinde de cildimdeki o 'yok gibi' görüntüyü götürdü.


Rengi tamamen beyaz değil, içerisinde hafif pembelik bulunduran bir renk. Koyulaştırıcı ürününün fondötenin rengini grileştirdiğini okumuştum ancak açıcı olanın pembeleştirdiğinden kimse bahsetmemiş. Ürün fondötenin sadece yapısını değil alt tonunu da değiştiriyor haliyle. Bu tabi biraz kullanıma da bağlı olabilir. Eğer kullandığınız ten ürününe oranla çok az miktar kullanırsanız bu sorunla karşılaşmayabilirsiniz.

Bence bu ürün en ideal sonucu yarım ton kadar açmak istediğiniz ten ürünleriyle kullanıldığında veriyor. Eğer ürününüzün rengini birkaç ton açmayı hayal ediyorsanız yapısını ve rengini değiştireceğini bilmekte fayda var. Ben muhtemelen bu bittiğinde başka bir renk açıcı almak yerine yine açık renkli ten ürünleriyle devam edeceğim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder